Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
Rola amerykańskich syjonistów, a zwłaszcza Elie Wiesel’a, w ataku na Irak nie jest dyskutowana w mediach w USA mimo tego, że w Iraku poległo kilka tysięcy Amerykanów i dziesiątki tysięcy zostało tam okaleczone na całe życie. Wśród kalek, weteranów nie zakończonej dotąd pacyfikacji
Iraku, są setki kobiet.

Ocenia się, że koszty napadu na Irak i pacyfikacji tego kraju, będą sięgać pięć około pięciu tysięcy miliardów dolarów, podczas gdy była to „wojna z wyboru” i nie w obronie USA a tylko w celu zaspokojenia megalomanii ekstremistów, takich jak Elie Wiesel, którzy kłamliwie twierdzili, że Saddam Hussein stanowił zagrożenie bytu Izraela.
 
Elie Wiesel jest znanym oszczercą Polaków. Ostatnio był on nazywany „wysokim kapłanem” fundamentalistów religii „Holokaustu,” lub „błaznem nadwornym przedsiębiorstwa Holokaust.”
Tym ostatnim określeniem opisuje Wiesel’a profesor Norman Finkelstein, autor książki „Holocaust Industry,” w której opisane są oszustwa związane z tragedią Żydów w czasie Drugiej Wojny Światowej.

Oszuści z Żydowskiego ruchu roszczeniowego pomnożyli wielokrotnie ilość niedobitków-Żydów, którzy przeżyli pod niemiecką okupacją, w równocześnie przywłaszczyli sobie miliardy dolarów wyłudzone z Niemiec i ze Szwajcarii, tak, że w Izraelu, nieliczni weterani obozów  koncentracyjnych dotąd przy życiu, skarżą się w prasie, że żyją w nędzy.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
Artysta – współtwórca w służbie Boga

W swoich zasadach i początkach sztuka pozostaje w służbie Boga; sam artysta uczestniczy w dziele stworzenia. Najstarsze dzieła sztuki są obiektami sakralnymi, związanymi z kultem Boga (bóstw) lub z – ogólnie pojętą – tajemnicą śmierci. Wszystkie dzieła sztuki z chrześcijańskiej starożytności powstawały dla chwały Boga: obrazy ołtarzowe i rzeźby w romańskich i gotyckich świątyniach, freski na ścianach kościołów i krużganków, ilustracje ksiąg liturgicznych oraz naczynia przeznaczone dla kultu Bożego.

W epoce renesansu malarstwo oddaje zmianę mentalności. Myśl o wieczności traci swoje centralne miejsce w sztuce: obok motywów sakralnych coraz częściej pojawiają się pejzaże, portrety (malowane np. przez Rafaela, Tycjana, Dürera, Holbeina czy Bruegela), rzeźby zwierząt i postaci mitycznych. Ogólnie jednak życie społeczne (a więc również i sztuka) przepojone było jeszcze duchem chrześcijańskim. Znany wiersz z 1595 roku głosił: “Bez Boga nie powstało żadne dzieło sztuki!”. Romańska sztuka przedstawiła ludziom Boży majestat i wielkość, sztuka gotycka ze swoimi wysokimi sklepieniami i ostrołukami wyrażała tęsknotę człowieka za niebem, a barok radował się okruchami nieba na ziemi. Szczyt doskonałości w mierze i równowadze, w symetrii i formie odnajdujemy u Hiszpana Diego Velasqueza, który znakomicie potrafił przedstawić człowieka stworzonego na obraz i podobieństwo Boga.

Ocena użytkowników: 1 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Dla władz KUL być może jest obojętne, że Wiktor Juszczenko gloryfikuje morderców Polaków i Ormian, bo narody te nie są objete europejską "poprawnością polityczną". Dla władz, a zwłaszcza dla wielkiego kanclerza Józefa Życińskiego, nie powinno być obojętne, że kandydat do tytułu doctora h.c. gloryfikuje także katów narodu żydowskiego i czynnych uczestników Holokaustu. Jeżeli więc otrzyma on ten tytuł, to uczelnia może byc posądzona o antysemickość, a to oznacza szlaban dla zagranicznych dotacji.  
Poniższy artykuł nadesłany przez jedengo z internautów wart jest uważnego przeczytania.

Kwestia żydowska w OUN-UPA

W listopadzie 2007 roku podczas oficjalnej wizyty Prezydenta Ukrainy w Izraelu Wiktor Juszczenko nieoczekiwanie obwieścił, że OUN i UPA w żaden sposób nie prowadziły antysemickiej działalności i że statutowe dokumenty tych organizacji nie zawierają żadnych antysemickich ustaleń. “Żadne archiwum nie potwierdza dzisiaj ani jednej akcji typu egzekucyjnego (karnego) przeciwko Żydom, w której braliby udział bojownicy UPA lub inne podobne organizacje” – oznajmił szef państwa ukraińskiego. “Rozumiem, że wiele działań propagandy sowieckiej nabrało siły stereotypu, ale my mamy prawo mówić, że prawda jest inna.”
Przyczyny tak kategorycznego stwierdzenia ukraińskiego prezydenta są zrozumiałe. Na Ukrainie obecnie dokonuje się proces konstruowania nowej świadomości narodowej, w ramach którego członkowie OUN i UPA zostali ogłoszeni bohaterami narodowymi. Przecież bohaterowie narodowi nie mogą być zamieszani w przestępstwa przeciwko ludzkości.

Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Polski Instytut Sztuki Filmowej nadzorowany przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego, współfinansował produkcję filmu „Antychryst”, duńskiego reżysera Larsa Von Triera. Nie ma pomyłki w pierwszym zdaniu bluźnierczy i ocierając się o pornografię film o drastycznych treściach satanistyczno-pornograficznych finansowała polska instytucja rządowa, wykładając 1,007 mln zł!

Dyrektorem Instytutu jest Agnieszka Odorowicz, protegowana byłego ministra kultury, Waldemara Dąbrowskiego. Udzielając olbrzymiej dotacji „Antychrystowi”, Odorowicz udowodniła kierunki, w których prowadzi polską kinematografię. Bardzo jej w tym pomaga Lars Von Trier w wywiadzie dla „Dziennika”: „Porno to gatunek filmowy...

Trzeba mieć na uwadze nie tylko własne perwersje, ale perwersje widzów... Kręcenie „Antychrysta” dało mi ważną wiedzę na temat gatunku. Mieliśmy na planie aktora porno. Kiedy kręciliśmy scenę, w której ma wytrysk, facet siedział 15 minut pokoju, onanizował się, 80 osób oglądało go na monitorach, on się onanizował…”.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ryszard Mozgol

„Prawda niczego się nie wstydzi i nie musi się ukrywać” – pisał Tertulian przeciw sekcie Walentyna. Zdanie to Kościół wielokrotnie przypominał w ostatnich trzech stuleciach w odniesieniu do sekty znacznie bardziej społecznie niebezpiecznej niż antyczni gnostycy, a mianowicie tzw. „sekty masońskiej”.

Papież Leon XIII nazwał masonerię „sektą starającą się ujarzmić Kościół i postawić go niczym pokorną służącą u stóp państwa”. Podkreślał w swojej encyklice Humanum genus, że masoneria jest, rozpatrując jej działania i ideologię pod kątem celów, „punktem środkowym” – kloaką zlewającą w sobie wszystkie sekciarskie błędy „nowych czasów”. Już ponad sto lat wcześniej Klemens XII ubolewał nad powstaniem i rozprzestrzenianiem się nowej synkretycznej sekty „masońskiej”, definiując po raz pierwszy te tajne stowarzyszenie. Najwcześniejsza definicja masonerii zwracała uwagę na tajny, ukryty charakter organizacji, na „pokrywane nienaruszalnym milczeniem” tajemnice, na które składa się przysięgę „pod groźbą najcięższych kar”. Od samego początku pojawił się problem, jak ten konglomerat różnych poglądów i różnych celów nazwać.